July 31, 2010

:: berpantang ::

Satu lg kisah..
dan hari ni dah penghujung tempoh pantang bersalin.. sbln lebih rasa mcm setahun..  btul la org ckp. bersalin operate ni sakit lps tu. ya! mmg diakui. da sbln pun, blum baik lagi.. mmg dugaan..fizikal dan emosi yg bercampur aduk. dgn berjauhan dr suami.. dgn diri ni yg kadang2 hangin tiba-tiba.. mcm2. tp alhamdulillah. dgn kekuatan yg diberikan Allah, akhirnye nk abeh juga pantang ni.. mak yg byk tolong masa pantang ni. suami yg bkorban ulang alik ke sp tiap2 mggu dan snggup melayan kerenah emosi ini yg kadangnya merepek-repek..tak tertahan rindu duduk berjauhan ni.. terima kasih semua.. dan mak slalu pesan. lps bersalin ni mcm kain putih. kira dah kosong-kosong. kena buat baik dgn suami. buang sifat amarah tu..ya.sape yang tak nak jadi isteri solehah kan.. dan harapnya lps ni, jadi insan yang baik..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Love notes