March 28, 2011

:::kisah hari ni:::

..9.41pm..
 puteri kecik saya dah masuk 9 bulan. sangat la cergas menggolek-golekkan badannya.  speed walker tanpa menghiraukan orang lain. zooomm...

..kisah pagi tadi..
di bilik 163 puteri resort melaka, dgn sedikit cuai, auji jatuh katil masa tgh siapkan baju sebelum nak bersiram pagi tadi.. panic. mummy dgn fikiran yang negatif. head injury? concussion?? hematoma, intracranial bleeding, macam-macam.. haihs. sangat la kalut sorang-sorang macam ni. tarik nafas, relaks tenang. sambil pelok sayang si puteri saya yg teriak sekuat-kuatnya tu..tak lama lepas tu, beransur-ansur ok. leganya hati. tuam sejuk sikit.. dan yang penting auji menagis tak berlanjutan sangat, sedar, tak muntah, pupil & pergerakan mata ok. kalau berlanjutan, tekad nak gegas ke A&E atau klinik berdekatan. Alhamdulillah. auji kembali ceria mcm biasa, tinggal lah kesan lebam betul2 kat dahi .. sorry baby. salah mummy.
kesan lebam di dahi auji. sian dia. syg sket..
 ..kisah malam ni..
terdetik rasa rindu pada hubby. malam ni berdua dengan puteri kecik saya. biasa tiap-tiap malam tido mesti bertiga dalam bilik. sejak januari 2010 dapat tukar sg buloh, tak pernah lagi tido tanpa hero di sebelah (cuti pantang bersalin tak termasuk ye. heheh)  really miss u hubby. g'nite~ wish u all d best for PAC.

p/s: tanpa disangka, mr hubby & semua candidate dikuarantinkan sampai 12 pm esoknya.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Love notes